Hedef ülkeye hizmet etmek, dünya ile rekabet etmek
Teksüt yurt içi ve yurt dışında büyümeye devam ediyor. Türkiye’de bayi ağını genişleterek yaygınlığını artıran Teksüt, katıldığı yurt dışı fuarlar ve pazarlama faaliyetleriyle ihracat yaptığı ülke sayısını 42’ye çıkardı.
Geçen yıl TFF Trendyol 1. Lig kadrolarından Bandırmaspor’un isim sponsorluğunu üstlenen Teksüt Yönetim Kurulu Başkanı Cevdet Arınık, önceliklerinin ülkeye ve bölgeye hizmet etmek olduğunu, amaçlarının ise rekabet etmek olduğunu açıkladı. Dünya.
Türkiye’nin en köklü süt ve süt ürünleri şirketi Teksüt, 2024 yılında 68. yılına adım atacak. Teksüt, 2023 yılını ISO 500 listesine dahil olarak ve ihracat yaptığı ülke sayısını 42 ülkeye artırarak tamamladı. Sosyal çalışmaları desteklemeye ve bölge ekonomisine katkı sağlamaya devam ediyor. Geçtiğimiz yıl 3 yıl boyunca Bandırmaspor’un isim ve forma sponsorluğunu üstlenen Teksüt, Gönen’deki üretim tesislerine yatırım yapmaya devam ediyor. Uluslararası standartlardaki üretim gücüyle mevcut ürün portföyünü geliştirerek ihracat payını daha da arttırmayı hedeflemektedir.
Teksüt Yönetim Kurulu Başkanı Cevdet Arınık, 2024’te hem Türkiye’de hem de dünyada ihracatla büyümeye devam etme amaçlarının altını çizerek şunları söyledi: “Mevcut iş gündemimizde mevcut ürün portföyümüzü iyileştirmek, operasyonel verimliliği artırmak ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak öncelikler arasındadır. 2023 yılını büyüme ve istikrar yılı olarak değerlendirdik. Sosyal yatırımlara, altyapı çalışmalarına yük oluyoruz. Yurt içi ve yurt dışında daha büyük pazar payı kazanmaya odaklanarak ürünlerimizin kalitesini artırmaya ve müşteri tabanımızı genişletmeye yönelik çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Bu yılki önceliklerimiz arasında Ar-Ge faaliyetlerini güçlendirmek, sürdürülebilirlik stratejilerimizi daha da geliştirmek ve yeni pazarlara açılarak büyümeye devam etmek yer alıyor. Rekabet avantajımızı artıracak çalışmalara daha fazla odaklanacağız. “Özellikle operasyonel süreçlerimizi iyileştirmek için teknolojiyi işimize daha fazla entegre edeceğiz.”
Gönen’de üretiyoruz, dört kıtaya pazarlıyoruz
Cevdet Arınık, Türkiye’de sütün en kaliteli olduğu topraklarda, dünya standartlarındaki üretim teknolojilerini kullanarak, hem Türkiye hem de dünya pazarına yerel ve evrensel lezzetler sunmak için çalıştıklarını belirtti. Amerika’dan Uzak Doğu’ya, Avrupa’dan Orta Doğu’ya kadar uluslararası geçerliliğe sahip ödüllü çalışmalarla çalışmalarına hız kesmeden devam edeceklerinin altını çizdi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı